neděle 10. ledna 2016

Co jsem dostala k Vánocům 2015

Články tohoto typu patří k mým nejoblíbenějším, vždycky hrozně ráda okoukávám, co pěkného dostali ostatní pod stromeček, takže jsem si řekla, proč nějaký takový článek taky nenapsat :). Pojďme se tedy společně podívat, co mi letos Ježíšek nadělil. 


Začneme dárkovými poukazy, které se mi letos sešly hned čtyři, a to konkrétně poukaz do DM, Tally Weijl, do solárka (protože pokud ho čas od času nenavštívím, vypadám jak nemocná) a předplatné činohry v Jihočeském divadle na rok 2016 (protože to naše divadlo zkrátka miluju). 

Teď se přesuneme k té kosmetické části. Obrovskou radost jsem měla ze setu mandlové péče od Weledy, který zahrnuje sprchový krém, čistící mléko a hydratační krém. Čistící mléko jsem potřebovala jako sůl a na weleďácké sprchové krémy jsem měla zálusk už hodně dlouhou dobu. Vzhledem k mé citlivé pokožce používám většinou sprchové oleje od Saloosu, ale konzistence krému by mi mohla vyhovovat ještě více, takže se moc těším, až ho vyzkouším. Hydratační krém budu používat na obličej i na ruce, škoda jen, že je tak maličký :). Musím říct, že u všech třech výrobků mi vyhovuje parfemace, která je jemná, marcipánová. 


Protože mi už delší dobu docházela má nejoblíbenější řasenka, našla jsem pod stromečkem i ji. Jedná se o přírodní řasenku Dizao a protože se o ní chystám napsat článek, nechci moc prozrazovat :). Jediné, co mohu říct, že je to ta nejlepší řasenka na světě, která nejen, že se svými účinky vyrovná klasickým chemickým řasenkám, ale ona je i předčí. Objevila jsem ji teprve nedávno a je to takový můj malý zázrak.

Dále jsem dostala karotkový krém od Lavery, na který jsem moc zvědavá. Slibuje totiž, že pleť lehce prokrví, natónuje a dodá jí svěží barvu. Myslím, že to bude to pravé, když zrovna nebudu mít čas zajít do solárka. A s experimentováním se samoopalovacími krémy jsem skončila, protože mi prostě všechny smrdí :).

Poslední kosmetický dáreček, který jsem si také přála, je tuhý deodorant Jason s vůní levandule. Už dlouho jsem sháněla nějaký tuhý přírodní deodorant, ale buď byly bez vůně, nebo mi nevoněly. Když jsem pak ale objevila tento s mou oblíbenou levandulovou vůní, byla to jasná volba.          

 

Pod stromečkem jsem také našla ten nejlepší hřeben na světě, a to Air Motion. Mám velmi jemné, cuchající se vlasy, které se opravdu obtížně rozčesávají. Nejtěžší úkol má vždycky moje kadeřnice, která se snaží rozčesat ten chumel, co mi na hlavě vznikne po barvení nebo přelivu. Když jsem u ní ale byla naposledy, používala právě tento kartáč a já jsem se nestačila divit. Vlasy byly rozčesané téměř okamžitě a nevypadl snad jediný vlásek. Navíc to bylo veelmi příjemné. Musím říci, že lepší hřeben jsem ještě neměla a nevyrovná se mu ani Tangle Teezer.


Od mamky jsem také dostala zásobu ultra soft kartáčků Herbadent na několik let dopředu a hrneček na sypaný čaj v mé oblíbené barvě. 

 

Obrovskou radost mi také udělal krásný kalendář o bylinkách a hlavně moje vytoužená knížka Děláme si to doma sami, kterou jsem mimochodem přečetla za jeden den, jak jsem se na ní těšila (pravda, moc textu tam není :)

 

Přítel pak pro mě ještě připravil takový zdravý “food box“ plný mých oblíbených dobrůtek.

No, já myslím, že jsem letos musela být opravdu hodná a moc děkuju za všechny krásné dárky.

A co jste pod stromečkem našli Vy? Co Vás nejvíce potěšilo a jaké jste měli Vánoce? Budu ráda, když mi do komentářů dát vědět :)


Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat