pátek 14. října 2016

Výzva LOHAS blogger: Žijeme v době chemické?

Ačkoli jsem v blogerském světě teprve nováček, rozhodla jsem se zúčastnit soutěže LOHAS blogger, jejímž účelem je zpropagovat zdravější a udržitelnější způsob života. Jakmile jsem zjistila, že letošní téma nese název “CO JE PRO MĚ TOXICKÉ“, nebylo o čem přemýšlet :)

O třech nejlepších příspěvcích z každé kategorie (life, fashion a beauty) rozhodnou čtenáři svým hlasováním v prvním listopadovém týdnu, vítěze každé kategorie pak vybere porota.

Můj soutěžní příspěvek najdete ZDE.

Zároveň bych vás chtěla pozvat na Green Beauty Market, tržiště s čistě přírodní, veganskou a ekologickou kosmetikou. Součástí akce budou přednášky na témata týkající se přírodní kosmetiky, aromaterapie apod. Vstup je zdarma na základě on-line registrace.

http://www.praguegallery.cz/cz/clanky/181-green-beauty-market-2016-prihlaska


Budu ráda, když mi dáte do komentářů vědět, co si o daném tématu myslíte vy! :)

14 komentářů:

  1. Teraz mi je ľúto, že nie som z Prahy, hneď by som šla :) Myslím si, že je to skvelá téma, ľudia by si mali uvedomiť, že chémie okolo nás je neuveriteľne veľa.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mi to hrozně líto! Ale kdo ví, třeba se nám podaří naplánovat si do Prahy výlet, moc ráda bych se tam mrkla :)

      Vymazat
  2. Krásný článek jsi napsala. Ono je to opravdu k zamyšlení. Já sice používám přírodní kosmetiku (teď jsem si objednala balíček se spoustou skvělých výrobků), ale stále nezavrhuji ani tu chemickou. Používám obojí a doufám, že se mi časem podaří tu chemickou úplně vymazat a nahradit ji přírodními výrobky. Jen já se zatím ve složení ještě tak moc nevyznám. Na Green beauty market bych se taky ráda podívala, bohužel je Praha pro mě moc daleko.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Já jsem na přírodní kosmetiku taky přecházela postupně a co se týče složení, člověk se to docela rychle naučí. Těch opravdu hodně škodlivých látek není zas tolik a navíc všechny látky se do určité míry opakují, tak pak není těžké se v tom vyznat :)

      Vymazat
  3. Ahoj, pekný súťažný článok, pútavo napísané a výstižné :). Zúčastnila som sa minulého roku, no ako som sa už niekde vyjadrila, celkom sa mi nepozdával systém FB hlasovania a následne vyjadrenia jednej porotkyne k článkom z kategórie "beauty", na čo sa ohradilo viac blogeriek. Každopádne myšlienka projektu je pekná a dáva tak prírodnú kozmetiku a všetko toxické ešte viac ľudom do povedomia. Pretože bohužiaľ stále sa ešte o tejto téme málo píše a hovorí :(.

    SomethingBiotiful.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, moc děkuju za pochvalu :) Máš pravdu, stále se o této problematice málo mluví a píše, proto se mi projekt moc líbí. Přiznám se, že o způsob hlasování jsem se ještě vůbec nezajímala, ale doufám, že bude spravedlivé :)

      Vymazat
  4. Clanek je napsany opravdu dobre, budu drzet palce👍

    OdpovědětVymazat
  5. nádherne napísané ♥ inak krásny blog :)
    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  6. nádherne napísané ♥ inak krásny blog :)
    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  7. nádherne napísané ♥ inak krásny blog :)
    ORLLING

    OdpovědětVymazat